Informujemy, że Bank udostępni możliwość składania dokumentów do programu Tarcza 2.0 poprzez Internet Banking.
Polski Fundusz Rozwoju realizuje rządowy program wspierania przedsiębiorców w postaci Tarczy Finansowej 2.0 dla mikro, małych i średnich firm. Uruchomienie programu od 15.01.2021r.
Program rządowy “Tarcza Finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla Przedsiębiorców 2.0” (“Tarcza PFR 2.0”) jest programem planowanym do uruchomienia od 15.01.2021 w ramach kontynuacji programu rządowego “Tarcza Finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla Małych i Średnich Firm”.
Najważniejsze założenia biznesowe Programu:
3.Wniosek w imieniu przedsiębiorcy składany jest jednoosobowo przez osobę, która:
(a) została upoważniona przez przedsiębiorcę do wszelkich czynności związanych z podpisaniem umowy subwencji finansowej co potwierdzi załączając odpowiedni dokument,
(b) ma możliwość podpisania Umowy przy wykorzystaniu bankowych narzędzi autoryzacyjnych.
(a) pełnomocnictwo podpisane przez przedsiębiorcę za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego (wyłącznie w formacie PAdES, który jest obsługiwany przez Szafir) wraz z aktualnym odpisem z KRS albo wydrukiem z CEIDG, z których będzie wynikało umocowanie osób udzielających pełnomocnictwa do działania w imieniu przedsiębiorcy; albo
(b) aktualny odpis KRS (wskazujący na możliwość samodzielnej reprezentacji przedsiębiorcy wpisanego do KRS); albo aktualny wydruk z CEIDG (wskazujący na możliwość samodzielnej reprezentacji przedsiębiorcy wpisanego do CEIDG) – a więc proces potwierdzania właściwego umocowania już na etapie wnioskowania;
Do pobrania:
Regulamin programu Tracza Finansowa 2.0
Powrót