Klienci biznesowi

Klienci biznesowi - Funkcjonalności Funkcjonalności

INTERNET BANKING

 

Usługa Internet Banking pozwala na dokonywanie standardowych operacji bankowych za pośrednictwem Internetu. Klient ma dostęp do rachunku

przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę

bez kolejek i trudności komunikacyjnych. Należy tylko zalogować się do systemu.

Wystarczy być posiadaczem rachunku bankowego w Banku Spółdzielczym w Białogardzie i posiadać komputer z dostępem do sieci internetowej z przeglądarką WWW oraz podpisać niezbędne dokumenty w placówce Banku.

Za pośrednictwem usługi Internet Banking Klient ma następujące możliwości:

  • łatwy dostęp do wszystkich rachunków wskazanych przez Klienta niezależnie od miejsca i czasu,
  • przelew do innego banku kosztuje tylko 1 zł, a przelew wewnętrzny jest bezpłatny,
  • możliwość dokonywania dowolnych przelewów, w tym składki ZUS i Urząd Skarbowy,
  • możliwość zdefiniowania przelewu w celu ułatwienia wielokrotnego wykonywania przelewów na ten sam rachunek,
  • uzyskiwać informacje o wysokości sald na rachunkach,
  • uzyskiwać informacje o operacjach bieżących, historii operacji oraz niewykonanych operacji na rachunku,
  • możliwość definiowania różnych poziomów dostępu do wybranych rachunków,
  • wygoda i oszczędność czasu,
  • tańsze opłaty za przelewy,
  • bezpieczeństwo dokonywanych operacji bankowych.

Przyjęta polityka bezpieczeństwa opiera się na unikalnych hasłach jednorazowych. Hasła generowane są w Banku i drukowane na specjalnym papierze uniemożliwiającym osobom trzecim podejrzenie w trakcie procesu drukowania. Hasła wykorzystywane są do autoryzacji transakcji, a w szczególności do obsługi przelewów i definicji przelewów. Listę haseł jednorazowych zamawia się przez internet i odbiera osobiście w Banku. Ponadto każdy Klient posiada unikatowy login i hasło, bez którego nie zaloguje się do systemu. Każde działanie użytkownika jest rejestrowane w systemie. Taka procedura jest wynikiem dbałości o bezpieczeństwo systemu Internet Banking

O bezpieczeństwie systemu świadczą m.in.:

  • certyfikaty o najwyższej klasie bezpieczeństwa,
  • zastosowanie trzech poziomów autoryzacji: identyfikator, hasło użytkownika oraz hasło z listy haseł jednorazowych/hasło SMS,
  • szyfrowanie połączeń z bankiem przy zastosowaniu najnowocześniejszych metod kryptograficznych,
  • pomyślnie zdane “testy penetracyjne” przeprowadzane przez wyspecjalizowane firmy zewnętrzne. Testy te potwierdziły, że nasz system zapewnia
  • użytkownikom pełną ochronę oraz bezpieczeństwo.

Link do Przewodnika dla Klienta INTERNET BANKING:

Blokowanie dostępu do internetowego rachunku przez klienta.
Ze względów bezpieczeństwa umożliwiono klientowi zablokowanie dostępu do kanału Internet poprzez wysłanie wiadomości SMS pod numer 694-876-675 o treści:

  • BI#identyfikator gdzie identyfikator to login do Internet Bankingu. Program zweryfikuje, czy podany identyfikator jest powiązany z numerem telefonu (w Internet Bankingu, SMS Bankingu, danych osobowych). W przypadku istniejącego powiązania dostęp jest blokowany i odsyłany odpowiedni komunikat do Klienta.
  • BI#identyfikator#PESEL gdzie identyfikator to login do Internet Bankingu. SMS blokuje dostęp z dowolnego telefonu.

Uwaga: działanie blokowania jest niezależne od posiadania przez klienta usługi SMS Bankingu i ustawionej uproszczonej składni zapytań.

eWyciąg

eWyciąg zawiera dokładnie te same informacje co wyciąg papierowy i jest równorzędnym dokumentem bankowym rejestrującym Twoje transakcje na rachunku. Zmieniając wyciągi papierowe na elektroniczne e-mail chronią Państwo razem z nami środowisko. W Banku Spółdzielczym w Białogardzie wiemy, jak ważne jest środowisko. Teraz także Państwo mogą się przyczynić do ochrony lasów. Wystarczy zmienić wyciąg papierowy na przyjazny środowisku wyciąg elektroniczny.

eWyciąg to same zalety:

  • bezpłatne otrzymywanie wyciągów w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail
  • bezpieczeństwo – certyfikat o najwyższej klasie bezpieczeństwa
  • wygodny – dostępny jest w formacie HTML, możesz określić z jaką częstotliwością chcesz otrzymywać wyciąg
  • możliwość archiwizacji wyciągów w komputerze z zachowaniem dostępu do dokumentów w każdej chwili
  • możliwość otrzymywania materiałów informacyjnych dotyczących promocji oraz ofert bankowych
  • ograniczenie korespondencji papierowej

Jak aktywować eWyciąg?
eWyciąg możesz aktywować bezpośrednio w Oddziale Banku

 

SMS BANKING

Usługa SMS-Banking to produkt służący do uzyskiwania przez klientów banku informacji na temat stanu środków oraz obrocie na rachunku bez konieczności kontaktowania się z pracownikami banku.

W usłudze SMS Banking najważniejsze są wygada i prostota – komórkę klient ma zawsze przy sobie i przez nią może nawiązać kontakt z bankiem z dowolnego miejsca, właśnie wtedy, kiedy tego potrzebuje. Informacja przychodząca w postaci standardowego SMS z banku może być odczytana i jest dostępna w każdej chwili w pamięci telefonu.

Usługa SMS-Banking polega na przesyłaniu na telefon komórkowy klienta wiadomości tekstowej, informującej o:

  • wpłatach na rachunek,
  • wypłat z rachunku,
  • oprocentowaniu rachunku,
  • historii lub wyciągu z rachunku,
  • zmianie hasła.

Z usługi SMS-Banking mogą korzystać posiadacze rachunków bieżących i rachunków ROR.

Wymagania
Warunkiem korzystania z usługi SMS -Banking jest posiadanie telefonu komórkowego w dowolnej sieci, wypełnienie krótkiego wniosku oraz podpisanie umowy.

Komunikaty SMS
W zależności od uaktywnienia odpowiedniego kanału dostępu komunikaty SMS można otrzymywać:

  • raz dziennie
  • po zmianie salda
  • na żądanie