Klienci indywidualni

Klienci indywidualni - Funkcjonalności Funkcjonalności

INTERNET BANKING

Usługa Internet Banking pozwala na dokonywanie standardowych operacji bankowych za pośrednictwem Internetu. Klient ma dostęp do rachunku

przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę

bez kolejek i trudności komunikacyjnych. Należy tylko zalogować się do systemu.

Wystarczy być posiadaczem rachunku bankowego w Banku Spółdzielczym w Białogardzie i posiadać komputer z dostępem do sieci internetowej z przeglądarką WWW oraz podpisać niezbędne dokumenty w placówce Banku.

Za pośrednictwem usługi Internet Banking Klient ma następujące możliwości:

  • łatwy dostęp do wszystkich rachunków wskazanych przez Klienta niezależnie od miejsca i czasu,
  • przelew do innego banku wynosi od 0 zł do 1 zł, a przelew wewnętrzny jest bezpłatny,
  • możliwość dokonywania dowolnych przelewów, w tym składki ZUS i Urząd Skarbowy,
  • możliwość zdefiniowania przelewu w celu ułatwienia wielokrotnego wykonywania przelewów na ten sam rachunek,
  • uzyskiwać informacje o wysokości sald na rachunkach,
  • uzyskiwać informacje o operacjach bieżących, historii operacji oraz niewykonanych operacji na rachunku,
  • możliwość definiowania różnych poziomów dostępu do wybranych rachunków,
  • wygoda i oszczędność czasu,
  • tańsze opłaty za przelewy,
  • bezpieczeństwo dokonywanych operacji bankowych.

Przyjęta polityka bezpieczeństwa opiera się na unikalnym posiadaniu przez klienta loginu i hasła, bez którego nie zaloguje się do systemu. Każde działanie użytkownika jest rejestrowane w systemie. Taka procedura jest wynikiem dbałości o bezpieczeństwo systemu Internet Banking

O bezpieczeństwie systemu świadczą m.in.:

  • certyfikaty o najwyższej klasie bezpieczeństwa,
  • zastosowanie trzech poziomów autoryzacji: identyfikator, hasło użytkownika oraz hasło SMS/aplikacja mobilna
  • szyfrowanie połączeń z bankiem przy zastosowaniu najnowocześniejszych metod kryptograficznych,
  • pomyślnie zdane „testy penetracyjne” przeprowadzane przez wyspecjalizowane firmy zewnętrzne. Testy te potwierdziły, że nasz system zapewnia użytkownikom pełną ochronę oraz bezpieczeństwo.

 Przewodnik dla Klienta INTERNET BANKINGInternet Banking

Przewodnik dla Klienta aplikacja mobilna: Nasz Bank

Aplikacja mobilna Nasz Bank Przewodnik Użytkownika

Blokowanie dostępu do internetowego rachunku przez klienta.
Ze względów bezpieczeństwa umożliwiono klientowi zablokowanie dostępu do kanału Internet poprzez wysłanie wiadomości SMS pod numer 694-876-675 o treści:

  • BI#identyfikator gdzie identyfikator to login do Internet Bankingu. Program zweryfikuje, czy podany identyfikator jest powiązany z numerem telefonu (w Internet Bankingu, SMS Bankingu, danych osobowych). W przypadku istniejącego powiązania dostęp jest blokowany i odsyłany odpowiedni komunikat do Klienta.
  • BI#identyfikator#PESEL gdzie identyfikator to login do Internet Bankingu. SMS blokuje dostęp z dowolnego telefonu.

Uwaga: działanie blokowania jest niezależne od posiadania przez klienta usługi SMS Bankingu i ustawionej uproszczonej składni zapytań.

Zmiany w bankowości elektronicznej – Dyrektywa PSD2

W związku z wejściem w życie tzw. dyrektywy unijnej PSD2 przypominamy, że od 13 września 2019 r. zmieniamy sposób korzystania z bankowości elektronicznej. Zmiany pozwolą jeszcze lepiej zabezpieczyć dostęp do Twoich finansów.

  • podczas logowania do bankowości elektronicznej poprosimy Cię dodatkowo o zatwierdzenie logowania hasłem SMS lub o potwierdzenie logowania w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
  • gdy będziesz sprawdzać historię transakcji starszą niż 90 dni, możemy Cię poprosić również o potwierdzenie tej operacji hasłem SMS lub autoryzacją mobilną.
  • transakcje kartami w Internecie z wykorzystaniem zabezpieczenia 3DSecure także potwierdzisz hasłem SMS.

Instrukcja logowania

 

eWyciąg

eWyciąg zawiera dokładnie te same informacje co wyciąg papierowy i jest równorzędnym dokumentem bankowym rejestrującym Twoje transakcje na rachunku. Zmieniając wyciągi papierowe na elektroniczne e-mail chronią Państwo razem z nami środowisko. W Banku Spółdzielczym w Białogardzie wiemy, jak ważne jest środowisko. Teraz także Państwo mogą się przyczynić do ochrony lasów. Wystarczy zmienić wyciąg papierowy na przyjazny środowisku wyciąg elektroniczny.

eWyciąg to same zalety:

  • bezpłatne otrzymywanie wyciągów w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail
  • bezpieczeństwo – certyfikat o najwyższej klasie bezpieczeństwa
  • wygodny – dostępny jest w formacie HTML, możesz określić z jaką częstotliwością chcesz otrzymywać wyciąg
  • możliwość archiwizacji wyciągów w komputerze z zachowaniem dostępu do dokumentów w każdej chwili
  • możliwość otrzymywania materiałów informacyjnych dotyczących promocji oraz ofert bankowych
  • ograniczenie korespondencji papierowej

Jak aktywować eWyciąg?
eWyciąg możesz aktywować bezpośrednio w Oddziale Bank

 

SMS BANKING

Usługa SMS-Banking to produkt służący do uzyskiwania przez klientów banku informacji na temat stanu środków oraz obrocie na rachunku bez konieczności kontaktowania się z pracownikami banku.

W usłudze SMS Banking najważniejsze są wygada i prostota – komórkę klient ma zawsze przy sobie i przez nią może nawiązać kontakt z bankiem z dowolnego miejsca, właśnie wtedy, kiedy tego potrzebuje. Informacja przychodząca w postaci standardowego SMS z banku może być odczytana i jest dostępna w każdej chwili w pamięci telefonu.

Usługa SMS-Banking polega na przesyłaniu na telefon komórkowy klienta wiadomości tekstowej, informującej o:

  • wpłatach na rachunek,
  • wypłat z rachunku,
  • oprocentowaniu rachunku,
  • historii lub wyciągu z rachunku,
  • zmianie hasła.

Z usługi SMS-Banking mogą korzystać posiadacze rachunków bieżących i rachunków ROR.

Wymagania
Warunkiem korzystania z usługi SMS -Banking jest posiadanie telefonu komórkowego w dowolnej sieci, wypełnienie krótkiego wniosku oraz podpisanie umowy.

Komunikaty SMS
W zależności od uaktywnienia odpowiedniego kanału dostępu komunikaty SMS można otrzymywać:

  • raz dziennie
  • po zmianie salda
  • na żądanie

 

SORBNET

PRZELEW SORBNET umożliwia dokonywanie błyskawicznej transakcji na dowolną kwotę. Dzięki niemu środki na rachunek odbiorcy z innego banku trafią w ciągu maksymalnie 2 godzin.

Przelewy SORBNET mogą być wykonywane samodzielnie, korzystając z bankowości elektronicznej bądź w placówce banku.

Przelewy SORBNET nie posiadają ograniczeń kwotowych.

KORZYŚCI Z PRZELEWU SORBNET :

  • szybkość – możliwość natychmiastowego regulowania zobowiązań zazwyczaj w nagłych przypadkach,
  • bezpieczeństwo – realizowane są za pośrednictwem systemu rozliczeniowego NBP,
  • dostępność – przelewy mogą wykonywać posiadacze kont internetowych w naszym banku nie wychodząc z domu,
  • łatwość obsługi – wykonywane jak zwykły przelew, wystarczy jedynie na dole zakładki zaznaczyć  typ przelewu „SORBNET”

Przelewy SORBNET złożone do godziny 14:30 (w placówce) i 14:20 (w bankowości internetowej) realizowane są w bieżącym dniu roboczym, przelewy złożone po tych godzinach realizowane są w następnym dniu roboczym.

EXPRES ELIXIR

Chcesz natychmiast przekazać pieniądze bliskiej osobie, firmie lub instytucji? Zależy Ci na szybkim uregulowaniu zaległych opłat lub uniknięciu opóźnienia w spłacie raty kredytu bądź karty kredytowej? Dzięki przelewom natychmiastowym Express Elixir teraz jest to możliwe. Z Express Elixir w ciągu nawet kilku sekund bezpiecznie przelejesz pieniądze z banku do banku.Chcesz natychmiast przekazać pieniądze bliskiej osobie, firmie lub instytucji? Zależy Ci na szybkim uregulowaniu zaległych opłat lub uniknięciu opóźnienia w spłacie raty kredytu bądź karty kredytowej? Dzięki przelewom natychmiastowym Express Elixir teraz jest to możliwe. Z Express Elixir w ciągu nawet kilku sekund bezpiecznie przelejesz pieniądze z banku do banku.

Dlaczego warto skorzystać z systemu Express Elixir:

  • dostępność – przelew Express Elixir możesz zrobić przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, także w weekendy i święta,
  • szybkość – przelew Express Elixir realizowany jest natychmiast (transfer środków z banku do banku w większości przypadków trwa od kilku do kilkunastu sekund), dlatego to optymalne rozwiązanie w sytuacji, w której liczy się czas dotarcia pieniędzy do odbiorcy,
  • prostota – wystarczy zalogować się do swojego konta bankowości elektronicznej i dokonać płatności,
  • wysoki limit transakcji – 15.000,00 zł,
  • bezpieczeństwo – operatorem systemu Express Elixir jest KIR – instytucja, która od 25 lat odpowiada za prawidłowy przebieg rozliczeń pomiędzy bankami.

Jak wysłać Express Elixir?
Przelew natychmiastowy Express Elixir możesz zlecić dokładnie tak samo, jak standardowy.

 

Nie musisz instalować żadnej aplikacji ani nigdzie się rejestrować. Jedynym warunkiem jest dostępność usługi w banku odbiorcy.
TUTAJ SPRAWDZISZ BANKI DOSTĘPNE W USŁUDZE.

Kiedy warto skorzystać?

Z Express Elixir możesz szybko i bezpiecznie wykonać przelew na konto w innym banku.
To praktyczne rozwiązanie sprawdza się zawsze, gdy musisz błyskawicznie uregulować należności lub natychmiast wysłać komuś pieniądze. Środki trafiają na wskazany rachunek bankowy w kilka sekund od zatwierdzenia transakcji.
Dzięki systemowi przelewów natychmiastowych Express Elixir szybko i wygodnie przelejesz pieniądze z banku do banku w sytuacjach, gdy liczy się czas, np.:

  • uregulowanie płatności za telefon, gaz czy inne usługi,
  • spłata raty kredytu czy karty kredytowej,
  • konieczność natychmiastowego zasilenia konta bankowego bliskiej osoby,
  • realizacja transakcji wymagających natychmiastowego przepływu środków, np. na zakup samochodu, na uregulowanie płatności za przedmiot umowy u notariusza.

 

APLIKACJA NASZ BANK

 

Aplikacja „Nasz Bank”

Bank zawsze przy sobie !!!

Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Białogardzie.

Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.

 

 

Jedna aplikacja, wiele korzyści:

  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych, 
  • dostęp do historii wykonanych operacji,
  • dostęp do informacji o kredytach, lokatach, kartach,
  • wykonywanie przelewów internetowych,
  • wykonywanie przelewów QR,
  • zakładanie i likwidowanie lokat,
  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną,
  • płatności BLIK

Jak pobrać aplikację:

  1. Wejdź do sklepu Google Play(Android) lub App Store i pobierz aplikację Nasz Bank.

https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.novum.mobile2&hl=pl

 

https://apps.apple.com/pl/app/bs-bia%C5%82ogard-nasz-bank/id1526352479

 

Załączniki:

Instrukcja aplikacji „Nasz Bank”

Przewodnik po aplikacji mobilnej „Nasz Bank” system operacyjny iOS

Przewodnik po aplikacji mobilnej „Nasz Bank” system operacyjny Android

Polityka prywatności aplikacja „Nasz Bank”

APLIKACJA SGB MOBILE

Aplikacja SGB MOBILE

Bezpieczna, praktyczna i łatwa w obsłudze.Dzięki niej masz wygodny dostęp do swoich finansów gdzie i kiedy tylko chcesz.  

Już nie odkładasz płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy, kontrolujesz swoje karty, zarządzasz subskrypcjami czy zmieniasz limity.

Poznaj wszystkie funkcje #SGBMobile!

SPRAWDŹ CO POTRAFI NOWA APLIKACJA SGB MOBILE!

Pobierz aplikację SGB Mobile

W zależności od tego, z jakiego smartfona korzystasz, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:

Jeśli korzystasz z systemu iOS pobierz aplikację w sklepie App Store.

Jeśli używasz systemu Android pobierz aplikację w sklepie Google Play.

Z SGB Mobile:

  • masz dostęp do rachunku kiedy chcesz

  

W aplikacji sprawdzisz stan konta (dla Twoich rachunków osobistych, oszczędnościowych, walutowych oraz wszystkich kart), historię wydatków i wpływów oraz szczegółowe informacje o koncie.

  • realizujesz przelewy w dowolnym momencie


Łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew – za pomocą smartfona lub tabletu. Nie odkładaj płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy.

 

  • korzystasz z portfeli cyfrowych i BLIKA

W SGB Mobile szybko aktywujesz usługę BLIK oraz dodasz swoją kartę do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay. Płać mobilnie tak jak Ci najwygodniej. W aplikacji masz kontrolę nad swoimi kartami, możesz je zablokować w portfelach cyfrowych na wszystkich urządzeniach mobilnych. To bezpieczeństwo i wygoda w jednym.

  • zarządzasz subskrypcjami

W jednym miejscu sprawdzisz, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz zablokujesz pobieranie z niej środków przez sklep internetowy. To również śledzenie do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę oraz możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności.

 

  • zmieniasz limity

Dzienne limity transakcji są dodatkowym zabezpieczeniem Twoich pieniędzy, jednak zdarzają się jednorazowe większe zakupy. Teraz możesz w łatwy i bezpieczny sposób zwiększyć lub zmniejszyć limit za pomocą aplikacji – już nie musisz iść do banku!

 

Przewodnik po SGB Mobile

Pobierz przewodnik po SGB Mobile

Krok po kroku sprawdzisz wszystkie funkcjonalności aplikacji,       dowiesz się jak aktywować aplikację i jak się do niej zalogować.

Ważne informacje


Bank Spółdzielczy w Białogardzie
Bank Spółdzielczy w Białogardzie