Usługa Internet Banking pozwala na dokonywanie standardowych operacji bankowych za pośrednictwem Internetu. Klient ma dostęp do rachunku przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez kolejek i trudności komunikacyjnych. Należy tylko zalogować się do systemu. Wystarczy być posiadaczem rachunku bankowego w Banku Spółdzielczym w Białogardzie i posiadać komputer z dostępem do sieci internetowej z przeglądarką WWW oraz podpisać niezbędne dokumenty w placówce Banku.
Za pośrednictwem usługi Internet Banking Klient ma następujące możliwości:
O bezpieczeństwie systemu świadczą m.in.:
Blokowanie dostępu do internetowego rachunku przez klienta.
Ze względów bezpieczeństwa umożliwiono klientowi zablokowanie dostępu do kanału Internet poprzez wysłanie wiadomości SMS pod numer 694-876-675 o treści:
Uwaga: działanie blokowania jest niezależne od posiadania przez klienta usługi SMS Bankingu i ustawionej uproszczonej składni zapytań.
Zmiany w bankowości elektronicznej – Dyrektywa PSD2
W związku z wejściem w życie tzw. dyrektywy unijnej PSD2 przypominamy, że od 13 września 2019 r. zmieniamy sposób korzystania z bankowości elektronicznej. Zmiany pozwolą jeszcze lepiej zabezpieczyć dostęp do Twoich finansów.
eWyciąg zawiera dokładnie te same informacje co wyciąg papierowy i jest równorzędnym dokumentem bankowym rejestrującym Twoje transakcje na rachunku. Zmieniając wyciągi papierowe na elektroniczne e-mail chronią Państwo razem z nami środowisko. W Banku Spółdzielczym w Białogardzie wiemy, jak ważne jest środowisko. Teraz także Państwo mogą się przyczynić do ochrony lasów. Wystarczy zmienić wyciąg papierowy na przyjazny środowisku wyciąg elektroniczny.
eWyciąg to same zalety:
Jak aktywować eWyciąg?
eWyciąg możesz aktywować bezpośrednio w jednym z oddziałów Banku Spółdzielczego w Białogardzie.
Strona korzysta z plików Cookies zgodnie z celami określonymi w Polityce prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.