BANK SPÓŁDZIELCZY W BIAŁOGARDZIE
O banku
Placówki i bankomaty
Oprocentowanie
Prowizje i opłaty
Unia Europejska









strona główna | Oferta dla rolników | Reklamacje
Niedziela 24 Września 2017, 01:29
Imieniny:Gerard, Gerarda, Gerhard, Maria, Teodor, Tomir, Uniegost


Zasady składania i rozpatrywania skarg i reklamacji

W przypadku reklamacji ubezpieczeniowych, klient może złożyć reklamację:

1.    bezpośrednio do Towarzystwa Ubezpieczeniowego Concordia:

1)      osobiście w siedzibie Towarzystwa, w Oddziałach;

2)      pisemnie na adres: Concordia Polska TUW/Concordia Capita SA ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań;

3)      z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, wysyłając e-mail na adres: skargi@concordiaubezpieczenia.pl

2.    do Banku:

1)      osobiście w placówce bankowej w formie pisemnej lub ustnej;

2)      telefonicznie w formie ustnej poprzez kontakt z pracownikiem banku, pod numerami podanymi na stronie internetowej banku;

3)      listownie w formie pisemnej na adres placówki bankowej;

4)      z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, wysyłając e-mail na adres podany na stronie internetowej banku;

5)      faksem w formie pisemnej na numery Oddziałów, podane na stronach internetowych banku.

 

Załącznik nr 1. Wzór formularza reklamacyjnego dla klienta indywidualnego
Załącznik nr 2. Wzór formularza reklamacyjnego dla klienta instytucjonalnego
Załącznik nr 3. Wzór formularza reklamacyjnego dotyczący karty dla klienta indywidualnego
Załącznik nr 4. Wzór formularza reklamacyjnego dotyczący karty dla klienta instytucjonalnego

Załącznik nr 5. Wzór formularza reklamacji ubezpieczeniowej

 

Bank Spółdzielczy w Białogardzie, ul. Kochanowskiego 6, 78-200 Białogard w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego  rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/

Bank Spółdzielczy w Białogardzie, ul. Kochanowskiego 6, 78-200 Białogard w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego  rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 – 030 Warszawa, http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/

Bank Spółdzielczy w Białogardzie, ul. Kochanowskiego 6, 78-200 Białogard w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego  rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380  Warszawa, https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc

 







SWIFT Code/BIC: GBWCPLPP



4,2746
3,5651
3,6807
4,8369


KALKULATORY:

O banku
Historia banku
Misja banku
Władze banku
Sytuacja ekonom.-finansowa
Galeria
Dokumenty
Placówki
Bankomaty
Środki pieniężne
Kredyty
Tabela prowizji i opłat
Punkt Doradztwa Unijnego
Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy
Lokaty
Kredyty
Internet banking
Karty płatnicze
SMS banking
Prowizje i opłaty
Ubezpieczenia
Reklamacje
Rachunek bieżący
Kredyty
Lokaty
Internet banking
Home Banking
SMS banking
Karty płatnicze
Prowizje i opłaty
Ubezpieczenia
Reklamacje
Rachunek bieżący
Kredyty
Lokaty
Internet banking
Karty płatnicze
SMS banking
Prowizje i opłaty
Ubezpieczenia
Reklamacje
„Drogi Użytkowniku. Informujemy Cię, że nasza strona www.bsbialogard.pl za pomocą mechanizmu Cookies przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji przechowywanej w Twoim urządzeniu obsługującym przeglądarkę internetową. Informacje przechowywane są w celu identyfikacji użytkownika oraz stanu i miejsca przebywania na podstronie www.bsbialogard.pl. Możesz wyrazić na to zgodę lub zgody tej odmówić korzystając z mechanizmów dostarczanych Ci przez Twoją przeglądarkę, poprzez jej ustawienia zezwalając lub blokując tworzenie plików Cookies. Jednakże wprowadzenie blokady uniemożliwi Ci korzystanie z funkcji serwisu Internet Banking. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu. Dowiedz się więcej o Cookies i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce: Szczegóły w Polityce cookies” Polityka Cookies .